خانه / راهنمای تصویری / آشنایی با محیط داشبورد معامله‌گران مناقصات ، استعلام‌ها و مزایدات ایران

آشنایی با محیط داشبورد معامله‌گران مناقصات ، استعلام‌ها و مزایدات ایران

جلسه 4 – در این جلسه به صورت کلی با اجزای اصلی داشبورد معامله‌گران مناقصات ، استعلام‌ها و مزایدات ایران آشنا میشویم و در جلسات آینده تک تک این قسمتها، به طور مفصل آموزش داده خواهد شد.

با توجه به گستردگی بخش های مختلفی که در این جلسه به سرعت مرور شده است توصیه میگردد حتما این فیلم آموزشی را مشاهده فرمایید.

در این جلسه ابتدا ساختار کلی صفحه اصلی و منوی کشویی کناری ، نوار بالا ، نوار پایین و اجزای اصلی نرم افزار داشبورد معامله گران مناقصات ، استعلام‌ها و مزایدات ایران معرفی شده است.

کدام را ترجیح میدهید؟ دروغ یا راست؟

در این جلسه توضیحات بسیار مهمی در ارتباط با آمار واقعی فراخوان‌های منتشر شده در کشور ارایه گردیده است و همچنین آمارهای دروغ و گمراه کننده ای که به صورت روزانه منتشر میگردد.

قطعا آمار و اطلاعات غلط باعث گمراهی تصمیم گیرندگان و معامله گران و در نهایت اخذ تصمیمات غلط خواهد شد که این با نفس اطلاع رسانی صحیح در تضاد است.

صفحه اصلی داشبورد معامله گران مناقصات ، استعلام ها و مزایدات ایران

آمار استعلام ها, آمار مزایدات, آمار مناقصات, آموزش داشبورد, آموزش نرم افزار, آموزش نرم افزار استعلام ها, آموزش نرم افزار مزایدات, آموزش نرم افزار مناقصات, نرم افزار استعلام ها, نرم افزار مزایدات, نرم افزار مناقصات

اگر کسب و کار شما با این محتوا مرتبط است، خود را به رایگان در بخش نظرات تبلیغ کنید! 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فراخوان‌های موجود در سایت‌وب ، فقط آگهی‌های منتشر شده توسط کارفرمایان ویژه و فراخوان‌های رایگان است ، شما میتوانید جهت مشاهده کامل اطلاعات به داشبورد معامله‌گران خود مراجعه فرمایید.

keyboard_arrow_up