خانه / راهنمای تصویری / پیدا کردن آگهی‌های فراخوان مناقصه ، مزایده و استعلام ایران از طریق جستجو

پیدا کردن آگهی‌های فراخوان مناقصه ، مزایده و استعلام ایران از طریق جستجو

جلسه 5 – در این جلسه با هم سریعترین و ساده‌ترین روش پیدا کردن آگهی‌های فراخوان مناقصه ، مزایده و استعلام سراسر ایران را از طریق جستجو یاد خواهیم گرفت. پس تا پایان جلسه با من همراه باشید.

کدام روش مناسب من است؟

اگر بدنبال این هستید که بسیار سریع به تمامی آگهی های منتشر شده مناقصات ، مزایدات و استعلام‌های ایران دسترسی داشته باشید شاید بهترین روش جستجو در نرم افزار تخصصی برگزاری و اطلاع رسانی مناقصه‌ها ، مزایده‌ها و استعلام های ایران باشد.

جستجوی صحیح ، سریع و دقیق بهترین روش است، و شما میتوانید به آنچه میخواهید به بهترین شکل دسترسی داشته باشید، اما ابتدا باید روش صحیح جستجو را یاد بگیریم.

توجه داشته باشید اگر میخواهید فقط بر روی فراخوان‌های ویژه و آگهی‌های رایگان جستجو نمایید در تب فراخوان‌های ویژه جستجو انجام دهید.

شما میتوانید فراخوان‌های ویژه و آگهی های رایگان منتشر شده در سایت آریاتندر را در بخش فراخوان‌های ویژه سایت هم مشاهده نمایید.

اما اگر میخواهید بر روی کلیه آگهی‌های مناقصه ، مزایده و استعلام سراسر کشور جستجو نمایید در تب اصلی جستجو اینکار را انجام دهید.

ابتدا از طریق نسخه تحت وب یا نرم افزار اختصاصی موبایل یا نرم افزار اختصاصی ویندوز خود وارد داشبورد معامله‌گران شوید.

تب جستجوی نرم افزار تخصصی مناقصات ، مزایدات و استعلام های ایران

وقتی وارد داشبورد معامله گران خود میشوید به صورت پیش فرض در تب جستجو قرار دارید.

اکنون میتوانید کلمه مورد نظر خود را برای مثال “لوله” وارد نمایید و بر روی دکمه جستجو کلیک کنید یا دکمه enter را فشار دهید.

حالا فقط آگهی هایی به شما نشان داده میشود که کلمه مورد نظر شما در آن فراخوان باشد.

نکته مهم :

توجه داشته باشید وقتی دو کلمه برای جستجو وارد میکنید باید هر دو کلمه در متن فراخوان وجود داشته باشد تا در نتیجه جستجو به شما نشان داده شود.

برای مثال نتایج جستجوی “لوله فولادی” محدودتر از جستجوی “لوله” خواهد بود و همینطور نتیجه “خرید لوله فولادی” باز هم محدودتر.

 

وقتی جستجویی انجام میدهید یک دکمه ضربدر در نوار جستجوی شما اضافه میشود که اگر دیگر نیازی به جستجوی فعلی ندارید میتوانید روی آن کلیک کنید تا جستجو خالی شود و همه فراخوان ها برای شما نمایش داده شود.

حذف جستجو و نمایش تمامی آگهی های مناقصه ، مزایده و استعلام ایران

توجه داشته باشید تب اصلی جستجو دارای سه بخش است که به صورت تخصصی برای شما آگهی‌های مناقصه ، آگهی‌های استعلام و آگهی‌های مزایده را تفکیک میکند.

وقتی شما جستجو انجام میدهید توجه کنید که در کدام بخش هستید، به صورت پیش فرض شما در تب مناقصه‌ها قرار دارید و جستجوی شما بر روی مناقصات انجام میشود.

اما اگر میخواهید بر روی مزایدات یا استعلام‌ها جستجو نمایید بخش خود را عوض کنید.

تفکیک تخصصی آگهی های فراخوان مناقصه مزایده استعلام ایران

شما میتوانید بازه زمانی مورد نظر خود را در جستجو محدود نمایید. در نوار جستجو ابتدا بر روی دکمه تقویم کلیک کنید.

سپس یک نوار زمانی پایین نوار جستجوی شما اضافه میگردد که میتوانید محدوده جستجوی خود محدود نمایید.

توجه داشته باشید وقتی این نوار را فعال میکنید به صورت اتوماتیک تاریخ “از” و تاریخ “تا” شما بر روی تاریخ امروز قرار میگیرد و جستجوی شما به آگهی های امروز محدود میشود.

محدود کردن بازه زمانی جستجوی مناقصات مزایدات و استعلامها

شما میتوانید براحتی بر روی تاریخ های مقابل “از” و “تا” کلیک نمایید تا پنجره انتخاب تاریخ برای شما باز شود.

از پنجره باز شده تاریخ مورد نظر خود را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که تاریخ ابتدای محدوده سرچ خود را بعد از تاریخ انتها قرار ندهید.

انتخاب تاریخ شروع و پایان جستجوی فراخوان های مناقصه مزایده و استعلام

“از اعتماد شما سپاسگزاریم”

آموزش پیدا کردن آگهی های مناقصه مزایده استعلام, جستجوی آگهی های استعلام, جستجوی آگهی های مزایده, جستجوی آگهی های مناقصه, جستجوی فراخوان های استعلام, جستجوی فراخوان های مزایدات, جستجوی فراخوان های مناقصات, سریعترین روش پیدا کردن مناقصات مزایدات و استعلام های ایران

اگر کسب و کار شما با این محتوا مرتبط است، خود را به رایگان در بخش نظرات تبلیغ کنید! 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فراخوان‌های موجود در سایت‌وب ، فقط آگهی‌های منتشر شده توسط کارفرمایان ویژه و فراخوان‌های رایگان است ، شما میتوانید جهت مشاهده کامل اطلاعات به داشبورد معامله‌گران خود مراجعه فرمایید.

keyboard_arrow_up